• Nieuws

Uitloting obligatielening

Tijdens de ALV van 17 november j.l. zijn in het kader van de uitloting obligatielening tennis de volgende nummers getrokken:

18, 26, 54, 69, 104, 137, 169, 192, 209, 212, 228, 233 en 258

Indien u in het bezit bent van een of meerdere van deze nummers kunt u zich tot 31 december 2021 wenden tot de penningmeester en uw inleg terugvorderen. Wordt er geen gebruik gemaakt van deze mogelijkheid, dan vervallen de obligaties aan de vereniging.

S.V. Welsum

S.V. Welsum Jubilarissen

Onder normale omstandigheden worden jubilarissen gehuldigd tijdens de ALV. Daar kunnen de aanwezigen hen dan mee feliciteren en er samen op proosten. Op 17 november 2021 werd de ALV echter voor de 2e maal op rij online gehouden en was een normale huldiging niet mogelijk. Het bestuur heeft er voor gekozen om, in overleg met de jubilarissen, ze bij hen thuis de bijbehorende attenties te overhandigen.

Continue Reading

We gaan weer beginnen!

De komende weken gaan de binnensporten van S.V. Welsum weer opstarten. Wij hebben om dit (goed) te kunnen doen een procedure opgesteld en er zijn door het Dorpshuis looproutes gecreëerd.

U kunt hieronder de documenten (PDF) downloaden met uitleg over de looproutes in het Dorpshuis en de procedures die te maken hebben met de corona maatregelen.

Download hier de looproutes

Download hier de procedures

“Band of Brothers’ winnaar Open Beach Volleybaltoernooi

Afgelopen zondag (1 september) vond voor de derde maal het Welsumse Open Beach Volleybaltoernooi plaats. Een klein, gezellig toernooi dat gespeeld wordt op de twee beachvelden van de Sportvereniging Welsum. In totaal streden er 8 teams om de overwinning waarbij de teams bestonden uit zowel geoefende als ongeoefende volleybalspelers en speelsters. De finale werd gespeeld tussen de teams ‘Band of Brothers’ en ‘Strandklappers’. Het was een spannende ontknoping van een leuk toernooi waarbij het team ‘Band of Brother’ als winnaar uit de strijd naar voren kwam.

Het winnende team “Band of Brothers”

Allemaal tot volgend jaar!