Jeugddans

Op elke woensdagmiddag, met uitzondering van de schoolvakanties, wordt van 15.45 tot 16.45 dansles gegeven in het Dorpshuis in Welsum. Deze danslessen zijn voor kinderen vanaf 3,5 jaar tot en met de onderbouw en worden gegeven door Donja. De kinderen dansen op sokken (geen schoenen), zo kan er goed gezien worden of de kinderen hun voeten op de juiste manier gebruiken tijdens het dansen.  Verder kleding waar ze zich goed in kunnen bewegen, denk aan legging en shirt.

De lessen zijn globaal als volgt opgebouwd:

• Warming up door middel van een spel of korte dans
  • Rekken + basispasjes oefenen
  • Beginnen met een echte dans, waar elke week een stukje bij aangeplakt wordt
  • Cooling down

Wilt u meer weten, kom dan gerust een keer kijken, meedoen of neem contact op met Miranda Neijenhuis.

Oud papier & oud ijzer

Vijf keer per jaar wordt in Welsum het oud papier opgehaald door een samenwerking van leden van S.V. Welsum en zangvereniging de Harmonie. De opbrengsten ervan komt ten goede aan beide verenigingen. De vaste ophaal momenten zijn de eerste zaterdag van maart, mei, juli, oktober en december. In mei wordt tevens oud ijzer opgehaald.

SvWelsum BBH Logo

SvWelsum Veldwijk Logo