• Nieuws

Spek de kas van SV Welsum!

De Jumbo in Twello geeft ons, net als vorig jaar, de gelegenheid om de verenigingskas te spekken! Door middel van sponsorpunten wordt in totaal een bedrag van € 5.000,- naar rato onder de deelnemende verenigingen en scholen verdeeld. S.V. Welsum heeft zich ook aangemeld en is ook deelnemer. De opbrengst wordt gebruikt voor het opknappen van het terras van de Tennis. Niet dat de opbrengst toereikend zal zijn, integendeel.  Maar alle kleine beetjes helpen, toch?

Hoe?

Iedere klant ontvangt bij elke €10 aan boodschappen een voucher. Elke voucher vertegenwoordigt één spaarpunt. De voucher wordt door de klant gescand bij de ‘actiekast’. De klant kiest op het touchscreen scherm de vereniging uit die hij/zij het sponsorpunt wil geven. Hoe meer sponsorpunten, hoe meer donatie geld!

Wanneer

Deze actie start woensdag 28 februari en duurt tot en met dinsdag 24 april.

Oproep

Als je boodschappen bij de Jumbo in Twello doet, scan dan je voucher en doneer je punten aan S.V. Welsum. Onder deze naam zijn we ingeschreven. Vertel van deze actie aan je buren, vrienden, familie, kennissen enz.  Roep iedereen op, want het donatie bedrag hebben we deels zelf in de hand.

Hartelijk dank
Het bestuur van S.V. Welsum